Reklamní formáty

inRead landscape

Formát s vysokou viewabilitou. Je specifický tím, že uživatel obsah pomalu přesouvá nad formátem.

FORMÁT:

  • Image (JPG, PNG)

inRead landscape je mobilní a desktopový formát, který se zobrazuje uvnitř obsahu. Načítá se pouze tehdy, pokud je alespoň 50% kreativy v zorném poli uživatele. Formát určený pro brandové kampaně, který osloví uživatele napříč platformami.

Doporučení: Kreativu umístěte do visibilní části formátu o rozměu 700 x 394 px. Zbývající plochu můžete využít pro CTA a přechodové pozadí.

TIP: Zeptejte se nás na další varianty tohoto formátu, které můžete rozšířit např. o vrchní vrstvu tzv. overlay a zvýšit účinek reklamy.

Poznámka: u tohoto formátu jsou omezené možnosti cílení

ROZMĚR:

700x1600 px

MAX DATOVÁ VELIKOST:

200 kB

Dostupné na webech:

Deník.cz, Dotyk.cz, Důmazahrada.cz, Fandimefilmu.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, National-geographic.cz, Poznatsvet.cz, Rodina.cz.

OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ

  • Banner nesmí být tzv. "trikový", což znamená, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů.
  • Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
  • Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
  • Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner.