Reklamní formáty
Mobilní branding
Výrazný formát určený pro brandové kampaně, které osloví uživatele na mobilním zařízení.

FORMÁT:
- Image (PNG, JPG, GIF)
- HTML5
Mobilní branding je alternativou k brandingu na desktopových zařízeních. Jde o velký formát, který uživatel nepřehlédne. Je vhodný pro brndové kampaně, ale díky svým výsledkům jej můžete použít také jako výkonnostní formát.
ROZMĚR:
720x1280 px
MAX DATOVÁ VELIKOST:
300 kB
Dostupné na webech:
Deník.cz, Dotyk.cz, Důmazahrada.cz, iGurmet.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, Poznatsvet.cz.
OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ
- Banner nesmí být tzv. "trikový" což znaméná, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů.
- Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
- Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner nebo po dohodě.
Specifikace prokliku formátu HTML5
Odkaz <a> je potřeba pro měření prokliků v našem reklamním systému nahradit tímto:
<script>
var clickTag = getParameter("clickTag");
document.write('<a href="' + getParameter('clickTag') +'" target="_blank">');
</script>
koncový tag </a> je potřeba ponechat.
Do hlavičky banneru je nutné vložit následující script:
<script type="text/javascript" src="//content.aimatch.com/parameters/v1/parameters.min.js"></script>