Reklamní formáty

Mobilní branding

Výrazný formát určený pro brandové kampaně, které osloví uživatele na mobilním zařízení.

FORMÁT:

  • Image (PNG, JPG, GIF)

Mobilní branding je alternativou k brandingu na desktopových zařízeních. Jde o velký formát, který uživatel nepřehlédne. Je vhodný pro brendové kampaně, ale díky svým výsledkům jej můžete použít také jako výkonnostní formát.

ROZMĚR:

720x1280 px

MAX DATOVÁ VELIKOST:

300 kB

Dostupné na webech:

Deník.cz, Dotyk.cz, Důmazahrada.cz, iGurmet.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, Poznatsvet.cz.

OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ

  • Banner nesmí být tzv. "trikový", což znamená, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů. 
  • Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
  • Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
  • Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner.