Reklamní formáty

Komerční sdělení

Menší reklamní formát, který ale neunikne pozornosti uživatele.

FORMÁT:

  • IMG (JPG, PNG)

Komerční sdělení je menším formátem, který se zobrazuje v pravé části webu. Je to formát, který dokáže oslovit uživatele. Je ideálním doplňkem pro větší kampaně. 

ROZMĚR:

300x100 px

MAX DATOVÁ VELIKOST:

50 kB

Dostupné na webech:

Deník.cz.

OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ

  • Banner nesmí být tzv. "trikový", což znamená, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů.
  • Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
  • Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
  • Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner.