Reklamní formáty

NATIVE MODULAR

Jde o nativní speciál s jedním zastřešujícím tématem a samostatnou microsite. Microsite je rozdělena na jednotlivé moduly. Na jedné microsite mohou být min. 3 a maximálně 20 modulů (doporučený počet 15 modulů).

OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ

Dva typy Native Modular

  • Každá kampaň Native Modular se odlišuje podle toho, jestli texty kompletně dodávají přímo klienti, nebo se o tvorbu textů postará Creative Lab.

Text

  • Varianta microsite, kdy texty dodávají klienti: Klient pro svůj modul dodává souvislý text v minimální délce 600 znaků včetně mezer. Maximální počet znaků určuje varianta balíčku, který si klient zakoupí.
  • Varianta microsite, kdy texty zpracováva Creative Lab: U modulů, které pro klienta píše Creative Lab, je potřeba dodat podklady. Jejich obsahem bude souhrn/popis produktu, který klient chce v rámci svého modulu propagovat.

Rozměry fotografií

  • Fotky ideálně ve větší kvalitě pro další zpracování.
  • Ideální poměr stran 16:9 nebo 9:16.
  • Minimální rozměr fotek 700 px na šířku ideální aspoň 1080 px. U velkých fotek nad 5 MB může dojít ke kompresi nebo ořezu fotek.
  • Fotky produktů nebo lokalit klient dodá v jednom souboru nebo odkazu, nejlépe ve větší kvalitě pro další zpracování.

Parametry videa

  • Doporučena velkost je 900 x 507 px, maximálně do 100 MB.
  • Preferovaný způsob je YouTube embed, pokud musí být video vloženo, dodejte ve formátu mp4.

Rozměry loga

  • Logo je nutné dodat v křivkách (svg, pdf nebo ai), pokud to není možné, tak alespoň jako png bez barevného pozadí.  
  • Minimální velikost 300 px na šířku.

Propagace

  • Napříč relevantními weby z portfolia Vltava Labe Media.