Reklamní formáty
NATIVE SOLO
Populárně-naučná microsite s garancí page views. Exkluzivně pro 1 klienta. Bez přítomnosti dalších reklamních ploch. Vypadá jako interaktivní redakční speciál. Klient na čtenáře působí podprahově.
OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ
Jedná se o samostatnou microsite s prémiovým redakčně pojatým textem a interaktivní grafikou. Klient vystupuje jako garant zastřešujícího tématu.
1 microsite = 1 klient
- Text vytváří a fotografie obstará Creative Lab.
- Klient dodává podklady v textové formě, které budou nápomocné při tvorbě tematické osnovy, pokud se na tom domluví s týmem Creative Lab na úvodní schůzce.
- Klient dodává fotografie, pokud se na tom domluví s týmem Creative Lab na úvodní schůzce.
Rozměry fotografií
- Ideální poměr stran 16:9 nebo 9:16.
- Minimální rozměr fotografií 900 px na šířku, ideálně aspoň 1080 px. U velkých fotografií může dojít ke kompresi nebo ořezu.
- Fotografie produktů nebo lokalit klient dodá v jednom souboru nebo odkazu, nejlépe ve větší kvalitě pro další zpracování.
Parametry videa
- Doporučená velkost je 900 x 507 px a zároveň maximálně do 100 MB na 1 video.
- Preferovaný způsob je YouTube embed, pokud musí být video vloženo, dodejte ve formátu MP4.
Propagace
- Napříč relevantními weby z portfolia Vltava Labe Media.