Reklamní formáty
Nativní inzerát

FORMÁT:
- IMG (JPG, PNG) + text
Nativní inzerát využívá svého umístění přímo v obsahové části mezi redakčními články. Pokud dobře navrhnete textaci inzerátu, stane se z tohoto formátu výkonný tahoun vaší kampaně.
Doporučení: titulek musí obsahovat max 80 znaků včteně mezer a podnadpis max. 100 znaků včetně mezer.
ROZMĚR:
900x600 px
MAX DATOVÁ VELIKOST:
100 kB
Dostupné na webech:
Deník.cz, Dotyk.cz, Důmazahrada.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, Vlasta.cz.
OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ
- Banner nesmí být tzv. "trikový" což znaméná, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů.
- Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
- Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner nebo po dohodě.
Specifikace prokliku formátu HTML5
Odkaz <a> je potřeba pro měření prokliků v našem reklamním systému nahradit tímto:
<script>
var clickTag = getParameter("clickTag");
document.write('<a href="' + getParameter('clickTag') +'" target="_blank">');
</script>
koncový tag </a> je potřeba ponechat.
Do hlavičky banneru je nutné vložit následující script:
<script type="text/javascript" src="//content.aimatch.com/parameters/v1/parameters.min.js"></script>