Reklamní formáty
Nativní inzerát
Formát, který je součástí obsahové části webu a uživatel jej vnímá jako přirozenou součást obsahu.

FORMÁT:
- IMG (JPG, PNG) + text
Nativní inzerát využívá svého umístění přímo v obsahové části mezi redakčními články. Pokud dobře navrhnete textaci inzerátu, stane se z tohoto formátu výkonný tahoun vaší kampaně.
Doporučení: titulek musí obsahovat max 80 znaků včetně mezer a podnadpis max. 90 znaků včetně mezer.
ROZMĚR:
900x600 px
MAX DATOVÁ VELIKOST:
100 kB
Dostupné na webech:
OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ
- Banner nesmí být tzv. "trikový", což znamená, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů.
- Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
- Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner.