Reklamní formáty

Pre-roll

Kromě klasické bannerové reklamy můžete na vybraných webech využít také videoreaklamy.

FORMÁT:

  • Video formát (MP4, AVI, MOV)

Podobně jako TV reklama, je pre-roll uživateli přehrán před redakčním obsahem. Ideálním způsobem, jak využít tento formát, jsou brandové kampaně.

TIP: Pokud chcete, aby uživatel shlédl důležité sdělení, zobrazte jej v prvních 10 vteřinách.

Poznámka: u tohoto formátu jsou omezené možnosti cílení

ROZMĚR:

1024x576 px (16:9)
768x576 px (4:3)

MAX DATOVÁ VELIKOST:

do 30 s

Dostupné na webech:

Deník.cz, Dotyk.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, National-geographic.cz.

OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ

Videospot nasazený přes VAST kód, musí být přeskočitelný (je potřeba nadefinovat v dodaném  kódu).