Reklamní formáty
Pre-roll
Kromě klasické bannerové reklamy můžete na vybraných webech využít také videoreklamy.
FORMÁT:
- Video formát (MP4, AVI, MOV)
Podobně jako TV reklama, je pre-roll uživateli přehrán před redakčním obsahem. Ideálním způsobem, jak využít tento formát, jsou brandové kampaně.
TIP: Pokud chcete, aby uživatel shlédl důležité sdělení, zobrazte jej v prvních 10 vteřinách.
Poznámka: u tohoto formátu jsou omezené možnosti cílení
ROZMĚR:
1024x576 px (16:9)
768x576 px (4:3)
MAX DATOVÁ VELIKOST:
Datová velikost: 100MB, délka do 30 s
Dostupné na webech:
Deník.cz, Dotyk.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, National-geographic.cz.
OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ
Videospot nasazený přes VAST kód, musí být přeskočitelný po 10s. (je potřeba nadefinovat v dodaném kódu).