Balíčky

VLM Ženy pack
zařízení | PV |
---|---|
Desktop | 7 412 655 |
Mobil | 11 001 182 |
Tablet | 764 468 |
Celkem | 18 413 838 |
Page views | 18 413 838 |
DOSTUPNÉ FORMÁTY BANNERŮ:
TENTO BALÍČEK OBSAHUJE WEBY:
Chytrazena.cz, Kafe.cz, KalorickeTabulky.cz, Rodina.cz, Spektrumzdravi.cz, Stastnezeny.cz, Videokucharka.cz, Vlasta.cz.
POPIS:
Pokud se rozhodnete oslovit ženské publikum a nevíte, které weby zvolit, můžete do kampaně zapojit balíček webů, který tuto cílovou skupinu osloví. Je sestaven tak, aby afinita byla co nejvyšší.
- Tematická sada webů se zaměřením na "ženy"
- afinita k vybrané cílové skupině: Žena ve věku 20 –45 let se pohybuje v intervalu 106 - 403
- 1 372 347 žen ve věku 20-45 let
- 77 % žen ve věku 20-45 let