Reklamní formáty

Skyscraper

Jeden ze základních formátů, který najdete na většině webů. Jeho výhodou je umístění a plovoucí funkcionalita. Díky tomu je uživateli neustále na očích.

FORMÁT:

  • IMG (JPG, PNG, GIF)
  • HTML5 

Univerzální formát, který je dostupný na všech webech. Ve většině případů se nachází v pravé části stránky. Můžete jej obohatit o video, případně jej dodat v HTML5 podobě.
Díky plovoucí funkcionalitě se posouvá společně s obsahem a uživatel jej má velmi dlouhou dobu neustále na očích.

Doporučení: Aby bylo možné tento formát využít na co největším počtu webů, je vhodné jej dodat včetně doplňkového rozměru 160 x 600 px.

ROZMĚR:

300x600 px
160x600 px

MAX DATOVÁ VELIKOST:

100 kB

Dostupné na webech:

Akcie.cz, Banky.cz, Cars.cz, Deník.cz, Dotyk.cz, Důmazahrada.cz, Fandimefilmu.cz, Filmovamista.cz, Geocaching.cz, Chytre-bydleni.cz, iGurmet.cz, iReceptář.cz, iREPORT.cz, Kafe.cz, National-geographic.cz, Nazeleno.cz, Odpovedi.cz, Poznatsvet.cz, Prima-receptar.cz, PSC.cz, RealCity.cz, Rodina.cz, Spektrumzdravi.cz, Stastnezeny.cz, Tipcars.com, Titulky.com, Vzory.cz.

OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ

  • Banner nesmí být tzv. "trikový", což znamená, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů. 
  • Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
  • Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
  • Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner.

Specifikace prokliku formátu HTML5

  • Odkaz <a> je potřeba pro měření prokliků v našem reklamním systému nahradit tímto:

    <script>
    var clickTag = getParameter("clickTag");
    document.write('<a href="' + getParameter('clickTag') +'" target="_blank">');
    </script>

    koncový tag </a> je potřeba ponechat.

    Do hlavičky banneru je nutné vložit následující script:
    <script type="text/javascript" src="//content.aimatch.com/parameters/v1/parameters.min.js"></script>