Reklamní formáty

Branding cross device

Formát s vysokou visibilitou, ideální pro komunikaci značky.

FORMÁT:

  • IMG (JPG, PNG, GIF)
  • HTML5 (pouze pro desktopovou variantu)

Pro mobilní část je potřeba dodat kreativu dle specifikace pro mobilní branding.

Branding se řadí mezi formáty, které výrazným způsobem posilují značku klienta. Je charakteristický vysokou visibilitou 
a proto patří k oblíbeným reklamním formátům. Je neustále v zorném poli uživatele po celou dobu jeho návštěvy stránky. 
V případě cross device varianty je formát umístěn také na mobilním zařízení, a to v podobě mobilního brandingu.

ROZMĚR:

2000x1400 px + 720x1280 px /mobilní část/

MAX DATOVÁ VELIKOST:

300 kB

Dostupné na webech:

Deník.cz, Dotyk.cz, Důmazahrada.cz, iGurmet.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, Poznatsvet.cz.

OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ

  • Banner nesmí být tzv. "trikový", což znamená, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů.
  • Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
  • Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
  • Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner.

Specifikace prokliku formátu HTML5

Odkaz <a> je potřeba pro měření prokliků v našem reklamním systému nahradit tímto:

<script>
var clickTag = getParameter("clickTag");
document.write('<a href="' + getParameter('clickTag') +'" target="_blank">');
</script>

koncový tag </a> je potřeba ponechat.

Do hlavičky banneru je nutné vložit následující script:
<script type="text/javascript" src="//content.aimatch.com/parameters/v1/parameters.min.js"></script>