Reklamní formáty
Branding cross device

FORMÁT:
- IMG (JPG, PNG, GIF)
- HTML5
Pro mobilní část je potřeba dodat krativu dle specifikace pro mobilní branding.
Branding se řadí mezi formáty, které výrazným způsobem posilují značku klienta. Je chrakteristický vysokou visibilitou
a proto patří k oblíbeným reklamním formátům. Je neustále v zorném poli uživatele po celou dobu jeho návštěvy stránky.
V případě cross device varianty je formát umístěn také na mobilním zařízení a to v podobě mobilního brandingu.
ROZMĚR:
2000x1400 px + 720x1280 px /mobilní část/
MAX DATOVÁ VELIKOST:
300 kB
Dostupné na webech:
Deník.cz, Dotyk.cz, Důmazahrada.cz, iGurmet.cz, iReceptář.cz, Kafe.cz, Poznatsvet.cz.
OBECNÁ PRAVIDLA PRO VÝROBU REKLAMNÍCH FORMÁTŮ
- Banner nesmí být tzv. "trikový" což znaméná, že nesmí být nápadně podobný standardním hláškám operačních systémů.
- Banner nesmí výrazně blikat či se chvět, takový banner je považován za agresivní a může uživatele výrazně rušit při práci se stránkou.
- Banner nesmí obsahovat vulgarismy, pornografický obsah nebo prvky rasismu.
- Banner nesmí obsahovat žádné zvuky, výjimkou je pouze videobanner nebo po dohodě.
Specifikace prokliku formátu HTML5
Odkaz <a> je potřeba pro měření prokliků v našem reklamním systému nahradit tímto:
<script>
var clickTag = getParameter("clickTag");
document.write('<a href="' + getParameter('clickTag') +'" target="_blank">');
</script>
koncový tag </a> je potřeba ponechat.
Do hlavičky banneru je nutné vložit následující script:
<script type="text/javascript" src="//content.aimatch.com/parameters/v1/parameters.min.js"></script>